elifsag Hanımlar merhaba kızım 2 aylık oldu uykuya zor dalıyor emmek istemiyor hep kucak istiyor çok huzursuz. Siz bu atağı nasıl geçirdiniz kaç gün sürdü memeye geri döndün mü ?
Bgulce elifsag biz de bugün 2 aylık olduk ve bayadır uyku sorunumuz var uykuya çok direniyor gözleri kapanmaya başladığı an ağlayıp kucağımda tepiniyor özellikle akşamları sabah da iyi uyumadıysa krize dönüşüyor. Emerken de sürekli homurdanıyor bir nevi, gazlı nazlı ataklı derken geçirip gidiyoruz günleri🥲
seraytunali Bizimki meme dışı durmuyordu sürekli memedeydik, uyumuyordu hiç meme dışında. Sebepsiz ağlamalarımız vardı. Bir hafta sürdü. Sabrettim sadece. Her istediğinde memede durduk. Geri çevirmedim. Allah yardımcınız olsun. Zor bir süreç.
Eslemdemr0308 Onu yoracak aktiviteler yaratın sürekli onunla konuşun ve dışarı çıkıp gezin günde 2 saate bir 1 er saat uyutun akşam yatmadan bir saat önce güzel bir duş alıp karnını doyurup altını değiştirip gazını çıkartıp yatırın. Bunlari yaparken her gün aynı saate yapmaya özen gösterin mesela akşam saat 8 de mi yatıyor 7 de duş alın bunu her aksam aynı saate yaparsanız uyku düzeni oluşacaktır ve bebeğiniz o saate uyuması gerektiğini öğrenecektir. Maşallah benim kızım 4 aylık 1 aydan itibaren böyle yapıyorum ve kaliteli uzun bir uykusu oluyor akşam 9 da yatıyor gece 12/3ve 6 da uyanıp karnını doyurup tekrar uyuyoruz sabah 9 a kadar sonra 2 saate bir 1 saat uykuya devam 🥰 kusura bakma uzun oldu yardımcı olmak istedim 🌸
elifsag Bgulce bizimkide o şekilde gündüz sadece öğlen uykusu yapıyor 3 saat uyuyor sonrası uykuya direniyor asla uyumak istemiyor inşallah geçecek bu süreç
kayraninannesiiii Bizde bugün iki aylık olduk aşılarımizi da olduk şuan onun huzursuzluğu var.. bir iki haftadır uykusu düzenli gibi. Gece 12 - 1 gibi uykuya geçiyor 4 de kalkıyor sonra iki saatte bir uyanıyor. Saat 11 e kadar bu şekilde. Sonra öğlen huzursuzluğumuz oluyor 3 e kadar tam dalamiyor. Uyuyunca rahatlıyor. Bizim de bu şekilde. Uzun uyku öncesi epey huzursuz oluyor şarkı ve hikaye biraz olsun sakinleştiriyor kucağıma alıp ayakta yaylanarak söylüyorum bir sure ağlayıp sonra uykuya dalıyor yorulunca. Bu bile bana düzenlendi hissi veriyor.. 🥹 uzun oldu sanırım kusura bakmayın
Sevzeyd Bizde çok feci gündüz uykusu hiç yok denecek kadar az. Tam dalıyor 20 dk sonra uyanıyor çok gazlı bir bebek huzursuz sürekli gece uykuları daha iyi şükür. Ama gece uyumamak değil benim için gündüz bi saat uyumak istiyorum beynim dinlenmiyor çünkü. Ama düzelecek inşAllah bol dua ediyorum 🌿