Merhaba hanımlar.. Kızım 4 ay 6 günlük atak dönemini baya şiddetli geçirdik her şey rutine dönmüştü ancak son 2 3 gündür asla uyumak istemiyor çok mızmız 3 aydır ayağımda uyuyan bebek asla ayakta uyumuyor katılarak ağlıyor kucakta uyumak istiyor ve uykular çok kesik kesik gece gündüz 20 dk da bir uyanıyor ve geri uyutmak çok zor oluyor çok ağlıyor hasta değil.. Diş mi çıkarcak acaba yoksa atak krizi geri mi geldi var mı bizimle benzer durum yaşayan 😓