SedaAfra Kızlar meme reddi mi bilemiyorum acıkınca cok güzel emiyor ama gün içinde çok emmiyor artık :( toplasan tam 3kere falan emiyor diğerleri hep 5 dakka 10 dakka oda hep emiyor çekiyor kendini emiyor çekiyor kendini :/ yada atak dönemimi bilmiyorum..
Saryam ipengin sanırım meme reddi yaşıyorsun sabırlı ol çok zorlama ama sık sık teklif bnm 2 aylıkken başladı 4. Ayda bitti çok şükür
ipengin Çok üzülüyorum daha çk küçük 2 aylık keşke braz daha emseydi.reflüsü var doktor gaviscon ve motilum şurup verdi obları kullanıyoruz ilaç her içtiğinde deli gbi ağlıyor.acaba onlardan mı artık memeyi kabul etmiyor