Çok geçmiş olsun. Memelyn marka balmumu kullanmıştim ben hiç cikarmadan 3ay. Nemli tutup iyestrme özelliği var.bir de istisnasız her sefer lansinoh krem sürdüm, ama emmeyecegi zaman madacasol sürün derim . Emecegi zaman yıkamanız gerek göğüs ucunu. Geçene kadar . Eğer size çok yazan olmazsa, Eski yazılar üzerinden aratırsanız çok yorum yapılan gönderiler var