Burcu35 Aylns İndirimde diye almıştım ama hiç beğenmedim çok küçük geldi bana adet sayısı çokmuş gibi gösteriyorlar ama mendil küçük daha fazla kullanıma sebep oluyor. Normalde sleepy kullanıyorum ondan çok çok memnunum. Uni baby stok yapmıştım pişmanım bu yüzden. Tabi herkesin memnuniyeti başkadır🤷🏻♀️
Eesmaaanur Aylns biz de unibaby yenidoğanla başladık. Daha sonra da sensitive kullanmaya başladık. Ben memnun kakdım hala kullanmaya devam ediyorum. Tabii her cild farklıdır. Kullanmadan bilemezsiniz😌
Serene Aylns Unibaby yenidoğan ile başladık, 9.aydan sonra sensitive olana geçtik.Gayet memnunuz.Yenidoğan kadar kalın ve büyük değil ama içerik olarak iyi olduğu için tercih ettim.Migros’tan ikili paketini 10 liraya alıp stok yaptık.
canyarim @Aylns evet ben kullandım çok memnunum hiç bir zararı yok ama her bebeğin cildi aynı olmaya bilir canım, ben kullandım sıkıntı yaşamadım ☺️
Aylns canyarim canım çok sağol bilgilendirdiğin için ben şuana kadar hep unibaby yenidoğan kullandım acaba kızıma iyi gelir mi? Petek dokuluymuş öyle olması iyi mi?
canyarim @Aylns ne demek canım rica ederim, 😊 tabikide iyi onlar bebişlerimize göre yapılmış zaten korkma, ben doğduğundan beri uni baby kullanıyorum şuan 4 ay 1 günlük miniğim sıkıntı yaşamadım Harika bir mendil,☺️
Aylns Burcu35 her ıslak mendilin ölçüleri aynı değil mi? Unibaby Yenidoğanlar aynı parça ölçüleri aynı değil midir?
Burcu35 Aylns Yenidoğanını kullanmadım o yüzden birşey diyemicem. Sleepy yenidoğan kullanıyordum ona göre sensitive bana küçük geldi
canyarim @Aylns yaşadığınız şehirde cosmetica varımı bilmiyorum ama ben ordan almıştım 90 lı indirime girmişti mavi paket Gaye’ye memnun kaldım ben
Gonul_celen Aylns hiçbir farkı Yok ben yenidoğan da kullandım ama sensiteve daha ince Petek doku. Aslında 10 aylık ama şiödi yenidoğandaki kalınlığa ihtiyaç var malum kaka şekli miktarı arttı 🙈 ilk defa almıstm bitinc yine yenidoğan olarak devam edeceğim sanki bunda da daha çok kullanıyorum inçe diye mesela ilk kaka temizlerken 2 tane üst üste koyuyorum