Merhaba bebeğim 1 aylık doğduğunda göğüs ucum olmadığı için silikon uç kullandım sonra küveze alındığı için eve geldiğin de onuda reddetti. Sadece anne sütü veriyorum sağıp Biberonla besliyorum. Sorum şu silikon göğüs ucunu değiştirdik bebeğim bu silikonu alıyor sıkıntı yok fakat 1,5 saat bile memede kalsa kaldırınca açmışcasına çok ağlıyor acaba silikon uç yeterli sütü aktarmıyor mu bebeğe ? silikon uçla besleyen anneler bilgi verir misiniz