Hanimlar bebisim 3 aylik 3 aydir göğüslerim sadece emzirirken öyle bir kasiniyorki hayatımda öyle bir kaşıntı görmedim kızımı emziriken herkes oha göğüsüne noldu bebekmi cizdi diyorlar ama halbuki hepsi kasimaktan oldu yani sizlerde basina gelen varmii acaba neyden kaynaklidir