TurkerNoyan Öncelikle merhabalar👋🏻 Üç haftafır yoğun horlama tıkanma gibi sorunlarla uğraştıktan sonra bugün oğlum geniz eti ameliyatı oldu. 29 ayının içinde. Üç hafta evvel doktorumuz ameliyat kaçınılmaz dedi gün aldık hastalandı ertelendi derken bugün bitti. Araştırırken burda çok az başlığa rastladım insanların merakını gidermek açısından bu konuyu açtım. Ameliyat başarılı geçti bir hafta dikkat edeceğiz sonra normal hayata dönüş. Şuanda normal kendisi ama beslenme sıvı. Ameliyata giderken vişne suyuna ilaç katıldı verildi. Sarhoşlayınca aldılar. Çıkınca ağlıyordu. O süreç 4,5 saat çok yordu beni. Ama şimdi iyi. Bakalım sonucunda memnun kalacakmıyım onu da paylaşırım. Burda bazı tavsiyeler okudum. Açıkçası doktorların ameliyat dediği bir durumu alternatif tıpla çözebileceğimi sanmam. Eni sonu olacak bir ameliyatı geciktirdikçe başka rahatsızlıklar çıkabilir bunu da göz ardı etmeyin. Sorusu olan olursa cevaplarım. Bye!
Egegun TurkerNoyan çok geçmiş olsun bizde nisanda olduk geniz eti aldırdık bademcik küçülttük horlama birkaç güne tamamen geçecektir hersey daha iyi oluyor çok doğru karar vermişsiniz
CatBoy TurkerNoyan Çok geçmiş olsun oğlum da 1 hafta önce oldu. Yaklaşık 5 saat hastanede kaldıktan sonra taburcu olduk. 3 gün sıvı beslendi 4. Gün makarna pilav başlayabilirsin dedi doktorumuz. Hiç âmeliyat olmamış gibi sorunsuz geçirdik bu bir haftayı. Sık hastalanma, kısır döngüde sürekli antibiyotik kullanma, Geniz etinin Ağız ve çene yapısını bozma ihtimali beni çok korkutuyordu.Yaptırmaktan çekinen anneler hiç korkmayın uzun vadeli düşününce iyiki yaptırmışız diyorum.
Prensesim-ipek TurkerNoyan merhaba geniz eti olduğunu çocuk doktoru mu anladı yoksa kulak burun boğaz doktoruna mi gitmistiniz
TurkerNoyan Tugce doğduğu gün tıkanıklık kbb uzmanınca fark edildi. Ara ara doktorluk olduk ilaçlarla iyileşirdi. Genelde de hırıltılı uyurdu hep.En son üç hafta önce artık tamamı neredeyse kapandı,bunu kbb uzmanı söyledi. Uyuyamadı horlama çok ileri boyutta iştahı kesildi konuşurken anlaşılmaz oldu kelimeleri. Birde kafası çok terlemeye başladı anormal biçimde. Yine ilaçla idare etmek istedi çocuk doktorumuz ama ben bir hafta sonra kbbye götürdüm o kaçışın yok dedi.
TurkerNoyan Egegun size de çok geçmiş olsun. İnşallah geçer rahat ederiz. Tek sorun makarna istiyor veremiyorum😂
z2424 Egegun merhaba sizin iştah hemen açıldı mı biz dün olduk 27 aylık kızım yemek istemiyor aciyor horluyor. Uyumuyor da doğru düzgün. Normal mi anlamadım.
Tugce TurkerNoyan Baş terlemesi deyince bir irkildim. Bizim böyle bir şüphemiz yoktu. Epey doktor kontrollerinden geçtik. Sadece bir doktor tesadüfen geniz etinden şüphelendi. Şimdi siz yazınca hemen kbbye götürmeye karar verdim. Başı hiç terlemezdi 8 aylıkken bir anda terlemeye başladı. Ara ara horlar ve son 2 aydır burun tıkanıklığı var. 15 aylık şu anda.
Egegun TurkerNoyan ya verebilirsiniz aslında makarna sert değil ben ikinci gün vermiştim makarna doktor verebilirsin demişti
TurkerNoyan Egegun bize bugün sadece soğuk sıvı dedi yarın da muhallebi tarzında vercekmişim. Puding verebilirim gibi geliyor şuan çünkü dondurma veriyorum 🙄
TurkerNoyan Tugce bence de bir gösterin en azından ne durumdasınız görmüş olursunuz. Bu zamana kadar çok zorlanmadan ilaçlarla gittik ama üç haftadır antibiyotikde dahil başka ilaçlarda kullandım ama malesef burun asla açılmadı
Eslemdemr0308 Ben de 6 yaşında olmuştum ameliyat kulak zarım patlaktı kulağıma tüp taktılar doktorum kontrolde burnumun tıkalı olduğunu fark etmiş ve sürekli kulagimdan çınlama sesi geldigi için burnumu içime çekerek bi kac saniye nefesimi tutarak o çınlamayi öyle gideriyormuşum ve bu sebepten kulak zarım patlamış geliz etimi aldılar ve aynı anda kulağıma tüp taktılar iki ameliyat birden olmuştum ve o yaşta benim için zorlu bir süreçli okula 1 sene geç başlamıştım hiç unutmam ameliyattan çıktığım ânı çok zor ve küçük yaşta bu ameliyatı olmak daha da zor bebişinize çok geçmiş olsun inşallah hemen toparlanır size de kolay gelsin🥰 bu arada horlama tamamen geçmiyor yaşım 27 ve eşim arada horladigimi söylüyor 😁
CatBoy TurkerNoyan Doktorumuz beyaz çorbalar verebilirsin demişti pütürsüz şekilde ilk günde dahil olmak üzere yoğurt çorbası, terbiyeli tavuk suyu çorba verdim soğuk şekilde.
livanurvealpinannesi61 TurkerNoyan benim kızım 3 aydır öksürüyor gece burnu tıkanıyor horlama ağzı açık uyuma VS vardı doğal sprey aldım ve çok etkisi oldu burnu açıldı günde 2 kez sıkıyorum burnuna rahat uyuyor.
CatBoy TurkerNoyan Size söylemedi mi yada yasak mı dedi. Beyaz çorba soğuk olmak şartıyla, süt, ayran, yoğurt, dondurma verilecek dedi. 3 günden sonra da pilav makarna başlayabilirsin dedi. 1 hafta oldu çok şükür bir sorun yaşamadık hiç.
TurkerNoyan CatBoy bana ilk iki gün soğuk sıvı süt meyve suyu ayran ve dondurma. Sonra muhallebi. Sonra ılık çorba. 7. Günde kontrole gel dedi
TurkerNoyan Prensesim-ipek çocuk doktoru önce gördü filmden. Ama son durumda onunla çözemeyince kbbye yönlendirdi o da alacağız nerdeyse tamamı kapalı dedi. Ben zaten anladım tamamı kapalı nefrs yolu yok ağzından zor bela atlaya zıplaya nefes alıyor o da bademcikleri enfekte etti bu yüzden de hastalandı. Üç hafta sonra ancak ameliyat olabildi.
petitehatunn TurkerNoyan kbb doktoru genix etinin büyüdğünü nasıl kontrol etti. buruna kamerayla mı bakıldı yoksa filmle mi?
livanurvealpinannesi61 TurkerNoyan doğal yolla ve düzenli beslenme ile birçok çocuk ameliyat olmaktan kurtuldu. Geniz eti tekrarlayan bişey. Alternatif tıbba güvenmiyor olabilir siniz. Çocuğunuz paketli gıda süt muz çilek kivi VS tüketiyor mu bunlar geniz etini tetikler özellikle inek sütü geniz etinin büyümesine sebep oluyor. Arkadaşımın ablası var kızına ameliyat demiş doktor yaptırmadı udi hindi yağı kullanıyor ve düzelmiş. Denemek ile kimse bişey kaybetmez. Geniz eti alındıktan sonra birçok hastalık ortaya çıkıyor. Geçmiş olsun bu arada.
TurkerNoyan livanurvealpinannesi61 altenatife inanırım ama doktorum ameliyatsız kurtaramazsın dedi. İnek sütü hiç içmedi. Diğer yiyeceklerden yer evet onu da sordum doktora. Şuan orda doku yok bu besinler onu etkilemez diye söyledi. Söylediğiniz besinleri bire bir sordum doku olsa etkilenebilirdi diye bahsetti. Ama yüzde yüze yakın büyümüş bir dokuyu ne kadar küçültsenizde çocuğu olumsuz etkiden kurtarabilir misiniz ben buna pek inanmıyorum. Udi hindu bende aldım denedim olmadı. Bu üç hafta o besinleri hiç vermedim yine olmadı. Biz ilk tıkanmayı şubatta yaşadık o zaman ilaçlar fayda etti ama bu defa hiçbirşey fayda etmedi ve kbb artık kulağa taşmadan bunu alalım dedi. Bilemiyorum benim tecrübem böyle çok da araştırdım hatta biri çok önerildi instada onu da baktım tarifine denemedim onu çünkü bir çok fısfıs çözemedi. Bir de bu dediğiniz besinler çok değerli tüketilmesi gerekir peki bu konuda nasıl bi çözümünüz oldu?
TurkerNoyan livanurvealpinannesi61 bizde başlarda çözdük o şekilde. Arada doktorluk olduk verilen ilaçlar iyi geldi ama son ğç haftalık periyotta hiçbirşey iyi gelmedi.