[silindi] Kızlar 47 kiloyum kilo almak istiyorum kullandğnz ilaç falan var mı ben önceden sipraktin kullanıyordum ama oda çok içtim evet aldırmıştı doğumdan önce şuan 3 ay 17 günlük kızım var emzirmiyorum nasıl kilo alıcam🙇♀️
Zhra_cil [silindi] kız sen yine iyisin 40 kiloyum ben .14 aylık oğlum var kilo alamıyorum diyetisyene bile gittim olmuyor 😂
[silindi] Zhra_cil Çok kötü duruyor ama ya özellikle kıyafetler tesettürlü olduğum için her etek belime olmuyor😒 ben diyetisyene gitmedim evde kendim almaya çalışıyorum ama yemek yemeğe üşeniyorum iştahım da olmuyor hemen doyuyorum yesem alırım belki☹️