Derindeniz1 Merhaba sevgili anneler fena üşürmüş durumdayım boğaz ağrısı burun akıntısı 🤦🏻♀️ emziriyorum ve her ilacı da kullanamıyorum siz hasta olunca nasıl toparlıyorsunuz var mı bir öneriniz
Deletedmom_72 Derindeniz1 Ihlamurla limonu kaynat bir güzel.Ilıdıktan sonra bir kaşık balla beraber iç.Bogaz içinde bal zencefil limon karışımı çok iyi geliyor
Deletedmom_71 Derindeniz1 canim ben hemen kendime sarımsak bal karışımı yapıyorum limon da ekle üstüne. Sarımsak her türlü derde deva. Günlük yutuyorum bu ara ara ara boğazım yokluyor içtiğim gibi geçiyor ❤