Urasss13 benim de ilk bebeğim insan içine düşünce bi şekilde öğreniyor 😊 doktorunuz size bi aşı takvimi hazırlar zaten. Biz 3. Ayda devletin yaptırdığı bi aşı olmadığı için rahat olsun diye o zaman yaptırdık. Hazır sormuşken menenjit aşılarını da sorun isterseniz. Onlarda özelde yapıyor, devlet karşılamıyor