Birkerede tanıdık forumda hakkıyla aktif olan dahil olan bilmem neolan insanlar kazansa bari ,çok merak ediyorum yedek hesap balon hesapların katılmasını nasıl onluyorsunuz ,ki bu bukadar adil mi gerçekleşiyor bu kadar insan aptal mı saniyorsunuz …
.Çekilişe katılmadım ama takip ettim bunun aklanacak bı tarafı yok ,siz veriyormuş gibi yapıp vermeyenlerdesiniz .Bu bariz umut sömürme ,belki çıkar diye umut eden insanların umudunu bari iki post kuraliyla satın almayın yahu ayıptır .