Bebeğim 2 gündür sadece akşamları emdiği sütü fışkırarak kusuyor. Zaten zar zor emen bir bebek.3 gündür akşam üzeri antibiyotik veriyorum ondan olabilir mi acaba ? Bide ben gribim onunda etkisi olur mu ki üşütmüşmüdür ? 2-3 gündürde daha bir zor emziriyorum pek istemiyor emmek. Bende sadece mama içsin istemiyorumm.