Kalbim22 ben yeni fark ettim 2,5 yaşında sonradan mı oldu bilmiyorum tek gözünün bir kısmı daha açık kahverengi leke gibi yani
deniz-95 Kalbim22 kızımda yok da benim kendi gözümde var. Bir sorun teşkil etmiyor. Doğuştan benimki.
Pembebeyzmavi Kalbim22 benimde göz bebeğimin yarısı yeşil yarısı açık kahve çok dikkat etmesen anlamazsın
deniz-95 Kalbim22 gözüm kahverengi içindeki renk açık yeşil gibi. Ama biri dikkatli bakınca felan belli oluyor. Işıkta daha çok belli oluyor.
Kalbim22 deniz-95 doktora götürdüm takip edicez dedi çok endişelendim belki bizimki de sizinki gibi bir şeydir. Fotoğraf atabilme imkanınız var mı?
Kalbim22 deniz-95 andırıyor aslında bizimki koyu kahvenin içinde açık kahve ama şekil olarak daha dağınık.. çok teşekkür ederim bu arada kırmadığınız için Allah razı olsun 🤲🏻
deniz-95 Kalbim22 rica ederim. Birkaç farklı göz doktoruna gitmiştim küçükken hiçbir sorunum yok. Doktorunuz belki büyüyüp büyümediğini teyit edecektir. Ama bir sorun olduğunu düşünmüyorum iyi geceler 🌺
Pembebeyzmavi Kalbim22 yoo hayır bunun için doktora gitmeye gerek duymadım gözlerimde gayet sağlıklıdır