Kızlar selam bebeğim 4 aylık olcak 1 hafta sonra yani tamamen değişti akşama kadar mızmız durdup dururken ağlamalar peşine gülmeler emmesi bi tuhaflaştı artık çok kısa emiyor anlamıyorum doydu mu aç mı bırakıyor memeyi ama 15 dakka sonra yine versem alıyor az emip bırakıyor vallahi aşırı yoruldumya bu neydi böyle doğduğu zamanları zor derdim ama bu hepsinden kötüymüş asla uyumak istemiyor gözü kapansa ağlıyor uyuycam diye hemen açıyor vallahi delirmemek elde değil geçiyor mu bunlar ne oluyor ne zamana kadar sürcek 😒😒