Kızlar reglim 7 gün gecikti ayın 19 unda kan testi verdim negatif çıktı hala regli olmadim acaba geç döllenme de olabiliyor mu böyle şeyler kan vereli 7 gün geçti bidaha kan veya idrar testi yapsam mı acaba geri cekilme ile korunuyoduk doğumdan 5 ay sonra regli oldum bitti geçen ayın 19 unda bu ayın 19 unda olmam gerekti ama olmadim napsam bilemedim