Arkadaşlar oğlum 20 gün önce sünnet oldu. Bugün kontrolü vardı pipisi gömük olduğu için yapışma olmuş doktor eliyle düzeltti. Bana da sende aynısını yapacaksın sürekli dedi. Böyle birşey başına gelen anneler neler yaptınız ? Ne zaman düzeldi bu durum? Deneyimlerinize ihtiyacım var 😔