Deletedmom_875 Kizlar şişede hazır mama aldım 1 şişe lazım olursa acil dışarıda diye. Dolapta duruyor, yarın şehir dışına çıkacağım. Yanıma alacağım mamayi ama eğer içmezse tekrar dolaba koyabilir miyim? Açık değil henüz mama.
Deletedmom_112 Deletedmom_875 kullanmadım ama sorun olacağını sanmıyorum çünkü marketleede de dolaba koymuyorlar normal reyonda duruyor.
Deletedmom_112 Miraymomm ben Aptamil’in sivi mamalarını Migros da gibi büyük marketlerde genellikle normal mama reyonunda görüyorum. Hangi marka aldın bilmiyorum ama Aptamil’in falan uzman beslenme danışma hatları oluyor istiyorsan orayı ararsan sana en net bilgiyi verirler
Miraymomm Deletedmom_112 Aptamil kullanıyorum ama rossmandan falan bi kaç kere aldım soğuk açık olan dolaptaydılar hep ordan yola çıkarak söyledim