pasaklisinkukuli Bebeklerde kullanıyor musunuz doktorum ocean d vitamini başla onuncu gün dedi internette bu var dediği ilaç sanırım bu
Eftelya_ser pasaklisinkukuli ilaç değil takviye edici gıda bizde onu kullanıyoruz kemik gelişimi için önemli genelde doktorlar onu öneriyor reçeteyle alınan ilaç oluyor
deniiiza pasaklisinkukuli bizde onu kullaniyoruz. İlk 2 ay saglik ocaginin verdigini kullanmistik.3.ayda oceana basladik suan 9ayligiz
twofruits pasaklisinkukuli bizde 13 günlükken kullanmaya başladım üç damla içinde fıs fısta çıkıyor bir fıs üç damlaya denk geliyor hala bir fıs kullanıyorum yarın yaşına girecek iki yaşa kadar bile kullanabilirsiniz dedi doktorumuz
pasaklisinkukuli Eftelya_ser haklısınız ilaç diye genel mantıkla yazdım takviye edici yazmak daha mantıklı
Ulunur Ben kızım 8 aylık olduğundan beri kullanıyorum doktorumuz önermişti Tek fıs şeklinde şu an 13 aylığınız kış dönemi kullanmaya devam edelim dedi doktor
Eftelya_ser pasaklisinkukuli 1 haftalıkken başladık biz günde bir fıs tabi arada ınuttuğum oldu ama düzenli kullanmaya çalışıyoruz
Mmeelliikkeee pasaklisinkukuli biz devid damlayla başlamıştıkta sanırım 8.ay gibi buna geçtik kan damlası desteğini ocean başlayınca buna geçtik