Kızlar ikizlerim 5 ay 13 günlük. Akşam en geç 9 da gece uykusuna geçiyoruz ama oğlum 1 den sonra o kadar çok uyanıyor ki aşırı yordu bu durum beni. Sadece sallayarak uyutabiliyorum 😣 Uyanma sebebi açlık diyecekler için de söyliyim 4 5 gibi 1 kere gece beslenmesi yapıyoruz. Elleri o kadar çok oynuyor ki kendi kendini uyandırıyor sürekli emzik düşürüyor ve tekrar uykuya geçemiyor çoğu zaman. Ne yapmam lazım kundak deniyorum ara ara kollarını hareket ettirmez belki diye ama çığlık çığlığa ağlıyor ne yapıcağımı şaşırdım 😮💨