Beraninannesii Masumkelebek Ben de tam bunu sorcaktim komşularım Dr hegeli diye bir marka kullaniyor şuan onlardan ödünç aldım. İyi gibi
Selin1234 Masumkelebek ben çocuklarıma bunu kullanıyorum çok da memnunum 4 yıldır kullanıyorum o zaman 140 tl ye almıştım şuan trendyolda 460 tl bem eczaneden almıştım
ybk2019 Masumkelebek bizde bugun namamed aldık iki kez denedk gayet güzel buhar veriyor bakalım nasıl olacak
Masumkelebek Beraninannesii bende nimo diye bir marka aldım arkadaşımdan başka varmı ondan soruyorum yoksa mecbur ondan alicam
Beraninannesii Masumkelebek Her eve lazım bişey iyisi olsun istiyorum bende komşum 6 yıldır kullanıyorum dedi