babyandmom1 2 yıl önce anestezisiz çektirdim 1 dk falan sürüyor adet bittikten 2 gün sonra çektirdim. Ağrı oluyor tabiki ama bu tamamen kanalların açıklık durumuna bağlı. İlk 3 gün falan hafiften kanamalar olabilir.
homosapiens Esoca38 ben biraz araştırmıştım oraya takılan aletle ilgili yazıyordu agrı eskı makınelerde agrı oluyormus ama sonra teknikerin biri kişiden kişiye göre degısıyor agrı dedi ama benim gittiğim yer agrı olmayacagının garantisini verıyordu kı ordakılerın hıc bırınde agrı olmadı