Zeynep_mom Kızlar bebeğim sürekli kabız oluyor 3 aylık ken falan da kabız dı zeytinyağı ve fitile yapıyordu bi hafta önce çocuk doktoru na götürdüm probiyotik verdi zerre faydasını görmedim şuan 5 aylık tecrübeli anneler önerilerinizi bekliyorum 🌸
Zeynep_mom Mustafam-elifim zaten kullandığım o ama bi faydasını görmedim bi haftadan fazladır veriyorum hala kabız
Mustafam-elifim Zeynep_mom zeytin yağı icirdinizmi peki bide başka probiyotik kullanın bebekten bebeğe fark var eğer hiç yapamıyorsa sinameke otu al demle iki kaşık ver canım bebeğin ne kadarlık bilmiyorum ama oğluma kullandım oda çok kabız olurdu bide ananem sabun yapardı poposuna sokuyordu fitil gibi ☺️şimdi lincleyenler olabilir ama bunları yapan çok kişi var ama linclenmw korkusuyla demiyorlar diye düşünüyorum mama kulaniyorsan mamayı değiştir Bebelac kullanıyorum ben kabız yaomadi
Sena_nur_1 Mustafam-elifim bende de annem sabunu fitil yerine verirdi kızıma 😂çok işe yarıyor bizde çok çekiyoruz kabızlığı
Uuy Sena_nur_1 benmde oglm kabız sürekli geçen brnde annemin dediği için yaptım minicik bir sabun ile hemen yaptı. Bir daha yap ne olacak diyor ama yapmadım üstünden 1 hafta geçti ilaç kullanıyor zeytinyağı veriyorum hiç faydası yok ne ucpaz böyle