Merhaba kızlar benim kızım 34+4 de doğdu bugün tam 2 aylık oldu ama hala sürekli uyuyor resmen günde 2 kere gece uykusu yaşıyor gece saat 11-12 de gece uykusuna giriyor sabah saat 8-9 a kadar yatıyor sabah uyandıktan sonra 2-3 belki bazen 4 saate kadar uyanık kalıp tekrar uyuyor akşam saat 7-8 e kadar uyuyor yine bir kaç saat uyanık kalıp geri yatıyor tabi ki aralarda karnı acıkınca mızıdanıp ağlıyor emzirirken tekrar uykuya dalıyor sorum şu ki bu kadar uyuması normal mi ara sıra uyandırmaya çalışıyorum ama gözünü açıyor 3-5 dakika sonra tekrar uyuyor kızımla doğru düzgün oyun oynayamıyoruz çok özlüyorum uyurken uyansın diye bekliyorum bütün gün lafı çok uzatmayayım bu durum sizce normal mi