Merhaba hanımlar 2 aylık kızım var iki ayağında da ödem oluştu acile götürdüğümüzde doktor ayaklarını ve parmaklarını kontrol edip bir şeyinin olmadığını söyledi ödemi rahatlatması için jel verdi ama ödem geçmedi ayağında ve bacağında kızarıklık veya morarma yok huzursuzluğuda yok ama içim hiç rahat değil daha önce başına gelen var mıydı sizce tekrardan hastane götürmelimiyim