Merhaba arkadaşlar. Bugün sezeryan oluşumun 5. Günü ve sürekli sırt üstü yatmaktan yoruldum. Belim acayip ağırıyor. Bu ağrılar yüzünden bebeğime de konsantre olamıyorum. Sağ ve sola doğru uyumak istiyorum artık. Siz neler yaptınız? Bana bir yol gösterin 🙏🏻