Merhaba,benim bebeğim tam 2 aylık ve ben 1 buçuk aydır urtikerim.sadece anne sütü alıyor oğlum,doktor tek çare kortizon iğnesi dedi o da emzirirken kullanılmıyordu.kullanmadim.allerset yazdı kullandım ama çocuk doktorumuz 10 saat emzirme kullanınca dedi.ilac yargılanması diye birşey varmış o yüzden.bende gündüz süt sagdim,emzirdim,gece allerseti içtim.bebegime gündüz sagdigimi biberonla verdim.sabaha kadarda 2 kez sütümü sağıp döktüm.