4.5 aylık bebeğim var 2 aya kadar melek gibiydi sesi çıkmaz uyurdu son iki aydır ben bittim artık bir bebek nasıl olurda sabahtan akşama kadar ağlar hicbirseyden memnun değil sevmek istiyorum ozaman bile ağlar sustugu tek an uyuduğu an artık okadar yoruldum ki tek başımayım eşim vardiyalı çalışıyor onada bişey diyemiyorum elinden geldiğince ilgileniyor ama ben artık psikolojik olarak çöktüm kendimi unuttum evim pislik içinde sinirlerime hakim olamıyorum ya sesimi yükseltip kızıyorum ya kendi saçımı yoluyorum eşimin işinden dolayı çok gezemiyoruzda bunun çözümü yokmu böyle olan varmı bebeği ve eşim diyorki hiç fotoğraf atmıyoruz herkes konusuyordur hiç atmiyorlar bebeği merak ediyolaedir kesin bir kere atalım görsünler diyor ama ben atmak istemiyorum çünkü ben atsam kaynanam gorumcem falanda atacak ve onların hesabında çok meraklı fesat var