Kızlar 2 şey soracağım. İlki bebeğim 3 aylık oldu bir kaç gün geçti hatta 3. Ay için kontrole çağırmadı sağlık ocağı normalde de çağırılmıyor mu unuttular mı bizi 😅
İkinci sorum bebeğim 3 aylık ve grip burnu akıyor huzursuz iştahı azaldı dünden beri ne yapacağımı şaşırdım bilen varsa akıl versin lütfen