oglanannesi11 Merhaba anneler doğum yapalı 3 ay olacak normal doğum ama afedersiniz vajinanın ön kısmı klitoriste yakın yerde sanki bi şey var gibi hissediyorum ama aslında görünürde bir şey yok çok rahatsız edici nedir ki o neden öyle yaşayan var mı 🥵