_Goktugunannesi__ Nilayy67 günde 3 sefer 4 er damla demişti doktor fakat 1 sefer kullanıyorum ben 2.5 aylık bebeğim
Mylifemm Nilayy67 sab simplex gaz damlası şiddetle öneririm suan 3 aylık kızım bu damlaya gelene kadar 5 6 damla denedık hepsi çöp ama simplex çok iyi günde 3 kez 15 damla sabah öle gece uyuycagı zaman
Nilayy67 _Goktugunannesi__ etkisini görüyormusunuz peki ben bio gaia kullanıyordum çok fayda görmedim
_Goktugunannesi__ Nilayy67 aslında bebeğimin gaz sorunu yok sadece huzursuz olduğu ağlama krizlerine girdiği zamanda kullanıyorum ama ara ara tek seferde kullanmanın bi işe yarayacağını düşünmüyorum düzenli kullanmadım hiç
Mdmr 2 aylık bebeğim günde 3 kez 3 damla dedi doktor ama ben 4-5 damla yapıyorum şiddetli gaz olunca zaten bitkisel 🤷🏻♀️