_Goktugunannesi__ Kızlar instagram Pazarium sayfasından alışveriş yapan var mı güvenilir mi kendim için bişeyler alıcam gayette uygun ama güvenemedim
Egeninannesi_11 _Goktugunannesi__ istegram değil ama normal sitesinden sürekli alışveriş yapıyorum hem biraz uygun hemde çok kaliteli
Mehrab6840 _Goktugunannesi__ bende yeni sipariş verdim bugün kargoya çıkyı hatta bende ilk kez alıyorum İnşaAllah güzeldir ama yorumlarda güzel diye belirtmişler
Dilruba_1 Ben yapmıştım bir fistolu elbise almıştım yanlış hatırlamıyorsam ama iyiydi ürünleri sıkıntı yaşamamıştım kargo sürecinde de hatta şimdi aklıma geldi tekrar bakayım sayfaya iyi ürünler oluyor
_Goktugunannesi__ Dilruba_1 Bende hırka ve kalem etek beğendim etek kaliteli midir bilemedim yani başka sayfadan almıştım boydan kısa geliyor biraz açıklamadaki boyla aynı değildi boyu
Dilruba_1 _Goktugunannesi__ problem yaşarsanız iade edersiniz ama benim aldığım elbise gerçekten iyi ve temiz gelmişti hala da kullanırım ki kolay kolay her yerden alışveriş yapan biri değilim
_Goktugunannesi__ Mehrab6840 Zaten aldıklarım 230 tl tutuyor en fazla o gider bende onayladım siparişimi