Umayinannesi21 Benimkide 3 aylık, aynı şekilde bende kullanmıyordum geçen hafta biraz gazı oldu kullanayım dedim o ara zorlandı bakın siz deyince şuan oturuyor herşey kafamda. Bu hafta kullanmadık ve gayet normal yapıyor. Bide ben şey keşfettim yataraktan ziyade pusetinde falan daha rahat yapıyo. Yani hafif meyilli oturtun bebeğinizi ( oturtmaktan kastım yükseltin başını ve belini) yanlış anlaşılmasın. Bekleyin bakalım. Benim öyle bi yarım saat falan durunca rahat yapıyor.