Kızlar bugün spiral taktırmak için hastaneye gittim doğum yapalı 7 ay oluyor emzirdigim için düzenli regl olmuyorum doktor gebelik testi istedi yarın takalım dedim e nabiza baktım çok şükür hamilelik yok tabi yarın doktorada soracağım ama merak ettiğim bir kaç soru var
Regl dönemi olmadığı zaman çok acı oluyormu takarken?
Takıldığı günden itibaren birliktelik oluyormu?
Ek korunma yöntemide tercih etmek gerekiyormu? 🙂