İlk gün 2 kez kakasını yaptı ama bugün 2.günü, hiç kaka yok. Gaz sanscısı rahatsızlığı vs normalin dışında değil. Bu ikinci çocuğum, ilkinde çok fazla bez değiştirdiğimi hatırlıyorum. Az kaka yapması, hiç yapmıyor olması normal mi? Sizler ne durumdasınız, deneyimleriniz nelerdir?