Arkadaşlar iki kızım var biri 2,5 yaşında diğeri 11 aylık olmak üzere. İkisini oyun odasına bırakıp mutfağa falan gidiyorum yemek vs için özellikle büyük kızım hemen yanıma geliyor sıkılıyor muhtemelen kardeşi küçük diye. Küçük kızım aslında baya oynar ama ablası gelince o da emekleyerek geliyor ve ayağıma çok dolanıyorlar çok zorlanıyorum. Ne zaman oturup birlikte oynarlar tahmini? Biraz birlikte takılsalar ben de nefes alırdım. İki bebeyle dört duvar arasında düzenli olarak kafayı yiyorum.