Kızım 1800 oğlum 2000 doğdu. 3. aylıklar. Kızım 4000 oğlum 5000 oldu. Anne sütü ağırlıklı gidiyoruz. 2 veya 3 öğün 60′lık Hipp mama alıyorlar ve meme reddi baslamak üzere. Kilo aldıran mama öneriniz var mı ? Doktorumuz memnun ama bu meme reddi ile zayıflayacaklar diye ödüm kopuyor😔