papatyam-34 bebek 2 aylıkken korona olduk 3 aile birden. Sürekli maske ile temas ettim , hiç temasımı kesmedim normal emzirmeye devam ettim, mama veya biberon almıyordu , sadece emdi. birlikte uyuyorduk uyurken bile maske taktım. Ellerimi hep yıkadım , onun ellerini yüzüme yaklaştırmadım, ben de onun yüzüne yaklaşmadım. D vitamini kullandım bir de antibiyotik başlamıştım ona devam ettim. Allah’a şükürler olsun bebeğimde hiç bir sıkıntı olmadı.