Sedat80 Bebeğim 3 aylık bir süredir aşırı iştahsızdı. Kulak enfeksiyonu diye teşhis koydular :( sanırım ben anneliği beceremedim. Antibiyotik tedavisi dediler daha çok küçük değil mi bunun için? Başına gelen var mı?
Deletedmom280 Sedat80 kız senın inle ne alakası vr kulagndakı ıntıhapı çn yapma bunu kendine lutfen insanız bir sihırlı bir degnegimiz yok keske olsa
Burcinersoz Sedat80 çok geçmiş olsun maşesef kulak enfeksiyonu varsa bnm bildiğimde başlıyorlar antibiyotiğe tavsiyem burnu açık tutun daha çabuk atlatır antibiyotikleride süzenli kullanım ki tekrarlama yapmasın çok geçmiş olsun.