Kızlar hepimizin evladını bize bağışlasın rabbim 2 kızım var biri 20 aylık diğeri 3,5 yaşında ellerinizden öper 😂kendimi bildim bileli bi oğlum olsun çok istedim ama nasip 2 kızım oldu ha yanlış anlaşılma olmasın onları çok seviyorum o ayrı ama içimde kaldı yanı ne yalan olsun 😂şimdi ben diyorum ki 3 numarayı mı yapsam mı belki bi oğlum olur hayırlısıyla ne dersiniz bu aralar çok düşünür oldum 😂