a-bukemm Kızlar kızım 2 aylık. Son 2 gündür öksürüyor. Ateşi vs yok. Göğsünü dinliyorum hırıltı falan yok. Yine de bugün doktora götürdüm. Sırtını göğsünü dinledi, bişeyi yok gayet iyi dedi. Sizce bebeğim neden öksürüyor?