Anneler oğlum 1 yaşında artık beşiğe sığmıyor saga sol donerken besigin kenarlarına carpiyor duz yatiriyorum enlemesine donuyor sonra uyaniyor yanima yatiriyorum uyuyor bu seferde biz yatagin kenarlarinda yatiyoruz put gibi 😀 sanırım besik dar geliyor 😊 montessori yatak alsammi diye kararsiz kaldim kullanislimi bebegim suan destekli yuruyor siraliyor dusermi edermi bilemiyorum kullananlar yardimci olablirmi