Omerinannesio Kızlar suni sancı çektim sonra da sezeryana alındım 24 saate yakin sıvı tuketemedim diye sezeryan sonrası bana serumu bastılar ve deli gibi ayaklarım şişti sanki fil hastalığı olmuş gibi. Ne yapsam geçer basina gelen var mi suyu çok tüketiyorum
HatunKisisi Omerinannesio benim hamileliğimde çok fazla ödemim olmuştu doğumdan sonra da haliyle serumlardan arttı yukarda tutun ayaklarınızı hep
Elifmna Omerinannesio bol sıvı tüket canım 3-4 litre su iç 10 gün içinde vücut kendiliğinden atıyor benim de öyleydi ayaklarım ödemden 45 numara olmuştu.korkacak bir şey yok
Sgnnn Omerinannesio benimde ayağıma çorap girmiyordu. Ayaklarını bol bol havada tut. 4-5 güne yavaş yavaş azalır
Deryaeylul Omerinannesio ayni şeylero yasadim bende doguma girdigimde de odemliydim dogumdan 1 hafta sonra hepsi gitti ayaklarim 45 numaraydi yuzuklerim falam olmuyordj bol bol su ic canim atarsin hemen
Omerinannesio Elifmna bugün çocuğu kontrole götürdük ayağıma ne giyeceğimi bulamadım ya inşallah daha fazla sürmez 🥺