Redsparrow Arkadaşlar 15 aylık bebeğim var emziriyorum prezervatif ile korunuyoruz. Adetim düzenli oluyordu fakat bu ay 14 gün gecti. 7. ve 11.gunde test yaptım negatif çıktı. Hala korkmalı miyim başına böyle bişey gelen var mı??
Balim61 Redsparrow Bu sralar benimde duzensiz.6 aydir bu ay duzenli oldum sadece. Yani şöyle mesela mauosta adet oldum haziranda olmadim temmuzda oldum agustozda olmadim eylulde oldum bide suan ekim ayinn adetini oldum bugn 2.günüm. Yani 6 ayda bu 3.adetim normdle 6. Adet olmasi lazim.doktora gitcektim gecn ay tam gitcem gun adet olunca gitmedm bu ayda zamaninda oldum baklm devm edrse bu duzenszlk muayneye gitmyi dusunuyrm.
Oguuu26 Redsparrow benimde 15 günüm bugün gecikmede hala daha yok 4 tane test yaptım neden böyle oldum anlamıyorum ya
Glsheker Redsparrow Bu ay galiba hepimizde bir sıkıntı var ağrım var oldum olucam diyorum yoook. Oğlumda 7 aylık insan korkuyor 😓İnşallah mevsimseeeldir Allah isteyenlere nasip etsin🙏
Oguuu26 Redsparrow herhalde bir an önce olmak istiyorum artık stres yaptıkça dahada gecikiyor sanırım of
Balim61 Cyabanova 6 ayda sadece 3kez oldm suan adetm onunla birlkte 3 kz 1 ay oldum 1 ay olmadm bu ay gecen ayla duznli gitti sadece. Oyle bisy varmi bilmiyrm ama donemsl olabilir
Dilaraks Ben de 24 gündür gecikme yaşıyorum 4 kere test yaptım negatif hep, lekelenme ve kasık ağrısı da oluyor ama gelen giden yok