Ebruferit Ars_ bizde de oluyordu 6 aylığız yok suAn göz testinde bişey yapmıyorlar ki kendin de bakabilirsin evde canım yazık benim yavrumu nasıl aglattilar aksam flaşla fotoğrafını çek göz bebeklerinin ikiside kırmızı ise sorun yok 😊😘
Dgndrmz Ars_ evet canım bizde 3 aylığız göz kontrolumuzde cok iyi görüyo masallah demişti doktor bi yere odaklandıgında yada elini burnuna yakın getirdiğin vs gbi durumlar şaşı yapıyo yapma sıpa diye elimle iki gözünü kapatıyorm cekiyorm düzeltiyo :))
Nesli68 2 aylikken yapilmiyomu goz testi bizimki yeni bir aylik oldu kontrolde sordum 2 aylik kontrolde goz testi yapacaz dedi ama yeni doganlarda yalanci kayma olabiliyomus zamanla duzeliyormus siz yinede bi doktorunuza danisin saglicakla buyutun
Ars_ Nesli68 Nesli68 çok teşekkür ederim siz de sağlıcakla büyütün inşallah 😍 evet bu gidişimde soracağım doktora inşallah
Ars_ Dgndrmz hah aynen ben de öyle yapıyorum düzeliyo şükür , özellikle meme emerken sanırım bakmaya çalışınca ve yakın mesafe olunca birden kayıyor gözleri , happy kids uygulamasında bu aylarda öyle olursa doktora danışın dediği için tedirgin oldum
Dgndrmz Ars_ bizde daha yazmadı ilerde yazar herhlde :) ama sıkıntı oldugunda doktor gozunde kayma var falan diye soyluyomus sanırım sagol canım benim darısı sana 🤗 biz iki aylıkken gitmiştik göz kontrolune
Aleynabali Ars_ yanlış hatırlamıyorsam doktorum 1 yaşa kadar ara ara olabilir normal demişti daha çok küçük olduğu için odak noktasını bulamaması normaldir endişelenmeyin 🌸
sabirsizbebek15 Ars_ bizimki prematüre olduğu için zorunlu test yapılıyor bir aylıkken. Bizimki fe yapıyor bazen şaşı. Ben söylemeden doktor şaşı yapmasının normal olduğunu söyledi.