15 günlük kizim var sütüm kesildi şuan doktor tavsiyesi ile düzenli sağım ve rezene bestlak damlasina falan başladık sağımı 1 haftadır yapıyorum ama rezene ve bestlak bugün ilk kez kullandım.
Caydan sadece 2 bardak içtim ve damladan kullanim talimatina göre 3 kez 20 damla aldim
Ama önce aşırı baş ağrısı ve baş dönmesi yaşadım, peşinden istiğfar etmeye başladım şimdi bi üşüme ve ateş basması kafamı kaldıramıyorum resmen
Acaba hangisi dokundu emin olamıyorum ama bunları kullanıp buna benzer sorunlar yaşayanlar varmı acaba ?