Geçmiş olsun. Yıllar önce olmuştu önce 1 aylık bir ilaç tedavisi ardına farklı bir ilaçla tedavi yapılmıştı. Yalan olmasın 3 aylık bir süreçti. Ve o gün bugün midem stres yapınca ağrır evet hamilelikte olanları saymazsak çok abartmadıpım müddetçe iyiyim. Tavsiyem tedavi alın. He şikayetlerim nelerdi midem delinecek gibi oluyordu. Yemesem sürekli fıkır fıkır kazınıyor gibiydi. Yiyordum tabi çok yemek istiyorsun sonra mide ağrısı. Açken çok midem bulanıyordu bir de.