Efuli6161 inanın o kadar zor bi durum Kİ geçen ay iki defa farklı kardiyoloji doktoruna gittim canım, ikisi de temiz tekrar gelmene gerek yok dediler içim rahat etmeyip göğüse de gittim ama sebepsiz sol kol uyuşmaları ağrıları sırtta ağrılar mide de göğüste baskılar geçmiyor anlam veremiyorum, Buda beni sinir ediyor dediğin gibi doğumdan sonra çooook arttı bu bende kendimi durduramıyorum kaç kere acile de gittim bir şey çıkmıyor her ağrı olduğunda da ya bu sefer kalpse diyorum