eflinkoomm Canım bende bir kaç deneme yaptım asla içmedi hatta bi tanesi kabız yaptı huysuzluk yaptı doktor tavsiyesiyle bestiron aldım hem bi sıkıntı çıkmadı hem de bebeğim severek içiyor zaten tadı portakal gibi şapırdatarak içiyo 🥰
Busraaltsoy Mukaddes_5 benim aile hekimim ferro zinc yazdi guzelmi acaba bi bilginiz varmi 3 4 gündür kullanıyorum
Minikbal Mukaddes_5 mikrofer önerdi eczacımiz bize.iceeigi temiz kabızlık falan yapmıyor.tadi da çok güzel.