Atlastutun Kızlar sezeryan sonrasında 6 ay boyunca 3 kere adet gördüm ve daha görmedim 1 ayı geçti tekrar hamile kalmaktan korkuyorum adet düzeniniz nasıl ?
bebekece Atlastutun sezaryen oldum 40 ım doldu 42. Gün adet oldum ilk adetimi sonra eski döngümdeki gibi 28 gün geçti ikiyi oldum şuan üçü bekliyorum çok düzenliydi bilemedim doktorumda sen olmaya devam edeceksin gibi gözüküyor dikkat et dedi spiral taktırcam sanırım
Zeliff Atlastutun ben sezaryen sonrası ilk adetimi 6. ayda gördüm ve düzenli devam etti sonrasında. Herkesin farklı oluyor eğer şüpheniz varsa test yapın ☺️
Deryaeylul Atlastutun benim 40 im cikasiya adet gördüm emziriyorumda adetlerim hemen duzene girdi simdilik bir problem yasamadim
Sarem Benimde 3.ay adetim gecikti hamilelikten çok korkuyorum test yapmadim daha inşallah hamilelik yoktur daha çok erken genelde düzenlidir adet gunlerim düzensizlik yaşayan var mı bu durumda acaba 😔😔
hlmeoztrk Bende 4 aydan sonra oldum bir kere şimdi ilkine göre 25 gün oldu hala olmadım hastalığın şişkinliğini hissediyorum 🤦♀️
bebekece Sarem yok gecikmedi günüm gelmedi henüz ama cok düzenli olduğu için bu ayki adetimde taktırcam muhtemelen stresli oluyor çünkü
Linosss Bende sezaryan oldum suan kızım 2.5 aylık 40 gün hep adetliydim 40 bitti adet de bitti 1 ay sonra tekrar adet oldum normalde 7 günde biterdi bu sefer 11 12 gün sürdü